tirsdag 1. november 2016

DT-bidrag Kreativ scrapping #11

Velkommen november og velkommen til en 
ny utfordring hos kreativscrappingblogg.
Tema denne gangen er
"JUL"
Passer perfekt for meg som alltid er litt
treg med å komme i gang med julekortene.

På mitt julekort har jeg brukt ark fra Maja 
design nye julekolleksjon "I wish". Mønsterarkene 
jeg har brukt heter "I wish to play in the snow
og "I wish you a happy holiday" Motivet er fra 
Magnolia sin kolleksjon "Waiting for christmas 
- Christmas candle Tilda" og er fargelagt med 
Promarkers og Flexmarkers. Jeg har pyntet med 
blomster fra Wild orchid crafts og Kort&Godt
Julekulene er dies fra Magnolia "Ornament pointy kit"
 og bladene heter "Sprawling ferns
Teksten er fra papirdesign.
Teksten på innsiden av kortet
 er fra Kort&Godt.






Klem Rita

Ingen kommentarer: